Poškodená zásielka
!!!NEPREBERAŤ!!!
Prišla Vám poškodená zásielka?
Rozrezaná krabica alebo obálka? Máte podozrenie, že s obsahom balíka bolo manipulované?
Premočená krabica alebo obálka?
Zdeformovaná krabica?
!!! NEPREBERAŤ!!!
S kuriérom spíšte záznam o poškodení.
Ako dôvod neprevzatia zásielky uveďte poškodený balík.
Zásielku ( balík alebo obálku) odfotografujte, urobte obrazový záznam a ten pošlite predajcovi.
Taktiež okamžite informujte predajcu o neprebratí zásielky a o dôvode neprebratia. Mailom, telefonicky, SMS. Kontakty nájdete na objednávke, faktúre - daňovom doklade, na úvodnej stránke eshopu.
Keď takto vrátený balíček preberieme, budeme Vás o tom informovať a dohodneme ďalší postup.
Aktualizácia: 14. november 2021
Záznamy neboli nájdené...